کدخبر: ٦۰۹۵۷
۲۲ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱۳:۱٤
از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛ 

جابه جایی نزدیک به یک میلیون و 950 هزار مسافر توسط ناوگان جاده ای در خراسان جنوبی 

جابه جایی نزدیک به یک میلیون و 950 هزار مسافر توسط ناوگان جاده ای در خراسان جنوبی 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از جابه جایی یک میلیون و 954 هزار و 257 مسافر با ناوگان عمومی جاده ای طی 11 ماه سال جاری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به جابه جایی یک میلیون و 954 هزار و 257 مسافر با ناوگان عمومی جاده ای استان طی 11 ماه سال جاری گفت: این تعداد مسافر در قالب 160هزار و 86 سفر صورت گرفت و از رشد 10درصدی نسبت به زمان مشابه سال گذشته برخوردار بوده است. 


وی با بیان این که 801 ناوگان عمومی جاده ای در خراسان جنوبی فعالیت می کنند اظهار داشت: این  تعداد شامل؛ 286 اتوبوس, 209 مینی بوس و 306 سواری است که 1444 راننده در این حوزه مشغول بکار هستند. 


جلال زاده با اشاره به فعالیت 47 شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر در استان افزود: 6 پایانه مسافری عمومی در شهرهای؛ بیرجند, قاین, فردوس, طبس و سرایان, همچنین 9 پایانه اختصاصی نیز در سایر شهرستانهای خراسان جنوبی وجود دارد. 


وی ضمن اشاره به عمده مقصد مسافران استانهای خراسان رضوی, سیستان و بلوچستان و تهران عنوان کرد و گفت: میزان اشغال صندلی در اتوبوس 19 نفر در هر سفر بوده و این نسبت عدد سال گذشته 6 درصد رشد داشته است. 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان یادآور شد: 90 درصد جابه جایی مسافر در سطح استان توسط حمل و نقل جاده ای و 10 درصد دیگر نیز مربوط به حمل و نقل هوایی و ریلی است.

 

 

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها