کدخبر: ٦۰۹٤٦
۰۹ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱۸:۵۵
در ستاد خدمات سفر خراسان جنوبی مطرح شد 

برنامه ریزی های لازم برای آمادگی کامل در طرح نوروزی امسال صورت گیرد 

برنامه ریزی های لازم برای آمادگی کامل در طرح نوروزی امسال صورت گیرد 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات، برنامه ریزی های ستاد سفر امسال بعد از انتخابات انجام خواهد شد. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- عباس زاده در این جلسه با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: استان خراسان جنوبی در مسیر عبور مسافرین زیارتی مشهد مقدس قرار دارد که در این شرایط باید توجه ونظارت  ویژه ای به نمازخانه ها و مجتمع های بین راهی داشته باشیم.


وی از کمیته های تخصصی خواست تا برنامه های اساسی را تدوین و در جلسه بعدی ستاد خدمات سفر ارائه کنند. 


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی همچنین بر لزوم ارائه نیازها، چالش ها، برنامه ها و سطح خدمات مورد نیاز توسط هر یک از کمیته ها در جلسه بعد تاکید کرد. 


عباس زاده مسائل ترافیکی و کنترل جاده ها را از مهم ترین مباحث در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: با توجه به تجربه سال قبل، نقاط حادثه خیز استان رصد و برنامه های پیش بینی برای آمادگی کامل در طرح نوروزی امسال صورت گیرد. 


وی همچنین بر ساماندهی و نظارت بر نمازخانه های بین راهی و آمادگی آنها برای سفرهای نوروزی تاکید کرد. 


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در پایان گفت: تا پایان تعطیلات عید فطر  موج سفرها را در استان خواهیم داشت. 


جلال زاده: با آمادگی کامل به استقبال سفرهای نوروزی می‌رویم 
مهندس جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه با اشاره به تقارن ماه رمضان با ایام عید نوروز در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود سفرها در سال جاری زودتر از موعد شروع و دیرتر به پایان برسد، لذا باید با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم. 
 
وی با بیان اینکه از ۱۵ بهمن ماه سال جاری بازدید از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی و نمازخانه‌های بین راهی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در حال انجام است. 


 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل نیروهای راهداری برای ایام نوروز خبر داد. 


 
جلال زاده تشدید نظارت بر مساجد بین راهی و پمپ بنزین‌های منفرد در سطح راه‌ها را از جمله دغدغه‌های این اداره کل عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر برای رفع این مشکل شد. 


 
در این جلسه، سایر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی پرداختند..

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها