کدخبر: ٦۰۹٤٤
۰۹ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱۷:۵۲

بازدید استاندار خراسان جنوبی از راهدارخانه شهید برازنده مقدم 

بازدید استاندار خراسان جنوبی از راهدارخانه شهید برازنده مقدم 
استاندار خراسان جنوبی به صورت سرزده در نیمه شب، از راهدارخانه شهید برازنده مقدم واقع در محور بیرجند-قاین و گردنه ثمن شاهی بازدید کردند. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- استاندار خراسان جنوبی به صورت سرزده در نیمه شب، از راهدارخانه شهید برازنده مقدم واقع در محور بیرجند-قاین و گردنه ثمن شاهی بازدید کردند. 


در این بازدید، استاندار ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به رئیس و راهداران شهرستان بیرجند مستقر در راهدارخانه، از تلاش‌های شبانه‌روزی آنها در جهت بازگشایی محورها و تسهیل تردد مردم در شرایط بارش برف و کولاک تقدیر و تشکر کرد. 


وی گفت: راهداران در خط مقدم خدمات‌رسانی به مردم قرار دارند و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، در حفظ جان و مال مردم نقش‌آفرینی می‌کنند. 


استاندار خراسان جنوبی از خدمات ارزشمند راهداران در ایام بارش برف و کولاک صمیمانه تشکر و قدردانی و بر ضرورت آمادگی کامل راهداران در بارش‌های احتمالی آینده تأکید کرد. 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای راهداری زمستانی ارائه کرد. 
وی با اشاره به اینکه راهداری استان در قالب اکیپ راهداری، به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا راه‌های استان در شرایط بارش برف و کولاک باز و تردد برای مردم ایمن باشد. 


همچنین، در حاشیه این بازدید، استاندار خراسان جنوبی از نزدیک در جریان عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور بیرجند-قاین قرار گرفت.

 

 

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها