کدخبر: ٦۰۹۵۳
۱۲ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱٤:۲۲
طی هفته گذشته تا کنون صورت گرفت؛ 

امدادرسانی به 700 خودرو گرفتار در برف در سطح محورها ی خراسان جنوبی 

امدادرسانی به 700 خودرو گرفتار در برف در سطح محورها ی خراسان جنوبی 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی برف طی هفته گذشته تا کنون توسط عوامل راهداری استان به 700 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شده است. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:  با توجه به فعالیت سامانه بارشی طی هفته گذشته در استان و اولویت بازگشایی محور های اصلی و شریانی 27900 کیلومتر عملیات برف‌روبی توسط نیروهای راهداری در سطح محورهای استان انجام شده است. 
وی بیان کرد: این حجم از عملیات برف‌روبی در راه‌های شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، نهبندان، زیرکوه، درمیان، سرایان،قاین، فردوس، بشرویه، طبس و زیرکوه استان انجام شده است. 
جلال زاده از بازگشایی کامل محورهای اصلی و شریانی استان خبر داد و گفت: در پی بارش‌های سنگین برف طی هفته گذشته تا کنون کاهش دید افقی با کندی تردد و انسداد موقت در برخی محورها مواجه بودیم که با همکاری مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه تمامی مسیرهای اصلی و شریانی استان در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه 247 راهدار در طی هر روز در قالب تیم‌های راهداری به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی کردند افزود: 180 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در هر روز در استان و 30 باب راهدارخانه مشغول خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای و هم استانی‌ها بوده‌اند. 
وی ادامه داد: طی این این مدت برای تسهیل در عبور و مرور و تردد ایمن در جاده‌های اصلی و شریانی استان بیش از 11500 تن شن و نمک مصرف شده است. 
جلال زاده یادآور شد: شماره تلفن گویای ۱۴۱ و سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن ۱۴۱ به‌طور ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها