کدخبر: ٦۰۹۲۸
۱۳ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱۷:۰٦

افتتاح ۸۷ پروژه رهاورد دهه فجر در خوسف است

افتتاح ۸۷ پروژه رهاورد دهه فجر در خوسف است
فرماندار خوسف گفت: در ایام الله دهه فجر ۸۷ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- سید علی حسینی ظهر امروز (۱۳ بهمن ماه) در نماز جمعه این هفته خوسف با بیان اینکه این شهرستان در دهه فجر مهم‌ترین  پروژه های افتتاحی  و کلنگ زنی خود را در سال های اخیر خواهد داشت، افزود: بسیاری از مطالبات مردمی شهرستان یا در حال افتتاح بوده یا تأمین مالی شده و یا به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. 

 

فرماندار خوسف افزود: در ایام الله دهه فجر ۸۷ پروژه با اعتبار پنچ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

 

حسینی به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: الحاق ۱۱۱ هکتار به محدوده شهر خوسف و واگذاری این میزان زمین ویلایی در شهرستان بی سابقه است.

 

فرماندار خوسف تکمیل بیمارستان، استخر شنا و سالن ورزشی سقف کوتاه، راه اندازی ثبت اسناد و پروژه های سرمایه گذاری را اتفاقات مبارک در دهه فجر پیش رو برای شهرستان عنوان کرد و گفت: کلنگ زنی فاضلاب خوسف به عنوان دیگر مطالبه دیرینه مردمی در حالی در این ایام کلنگ زنی خواهد شد که عملیات اجرایی آن همزمان با کلنگ زنی شروع می‌شود. 

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه در حوزه آبرسانی کارگاه عمرانی در حوزه آبرسانی در شهرستان در حال رخ دادن است، ادامه داد:  کسب رتبه اول تحقق اشتغال شهرستان، تحول در تأمین زیر ساخت های شهرک صنعتی شهید رحمانی،  گاز رسانی به روستاهای شهرستان، مذاکره در راستای دسترسی به تلفن همراه و اینترنت در روستاهای زیر ۲۰ خانوار از جمله دیگر خدمات دولت در شهرستان  است.

 

وی عنوان کرد: در ۶ ماهه اول سال آینده بسیاری از روستاهای زیر ۲۰ خانوار شهرستان از خدمات تلفن همراه و اینترنت بهره مند خواهند شد.

 

حسینی با اشاره به اتفاقات مهمِ در حال وقوع در سطح استان از جمله پروژه عظیم راه آهن خراسان جنوبی گفت: تأمین مالی راه آهن خراسان جنوبی اتفاق بزرگی است که مدت ها مطالبه مردمی در سطح استان بود.

 

وی از انتقال پروژه آب از دریای عمان به عنوان پروژه بزرگ دیگر در استان یاد کرد و افزود: بسیاری از اقدامات در تاریخ استان و شهرستان بی سابقه بوده است.

 

فرماندار خوسف به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه بین المللی نظیر دارا بودن  نرخ بالای با سوادی در دنیا، دسترسی بالای به آب آشامیدنی سالم در روستاها، بهره مندی از خدمات برق و گاز در روستاها، دیپلماسی فعال همراه با عزت در عرصه بین الملی اشاره کرد و افزود: رشد اقتصادی ایران بر اساس آمار صندوق بین المللی پول در سال ۲۰۲۳ حدود ۵.۴ درصد و بیش از ۲ برابر میانگین خاورمیانه بوده است، این در حالی است که در این مدت نرخ رشد اقتصادی ژاپن ۱.۹ و آمریکا دو و نیم درصد و برخی کشورهای توسعه یافته از جمله آلمان منفی بوده است.

 

حسینی با اشاره به رتبه ۱۵ ایران در تولید علم در بین کشورهای جهان، یادآور شد: آینده ایران روشن است چراکه تولید علم، پیشرفت را به دنبال دارد.

 

وی با تبیین سایر دستاوردهای جمهوری اسلامی در کشور و عرصه های بین المللی نظیر استقلال کشور، برقراری عدالت آموزشی و تبدیل الگوی مقاومت در دنیا یادآور شد: همه این موفقیت ها مرهون آرمان های امام و انقلاب است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها