کدخبر: ٦۰۹۲۲
۱۰ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱۷:۱٤
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی:

شاهد تحولات اساسی در سازمان همیاری شهرداری ها خراسان جنوبی هستیم

شاهد تحولات اساسی در سازمان همیاری شهرداری ها خراسان جنوبی هستیم
در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها به همراه اسدزاده معاون سازمان با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- سید محمد اسماعیل فاطمی مدیرعامل سازمان در بازدید از خانه مطبوعات و در جمع اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصحاب رسانه در بازنشر اخبار سازمان همیاری شهرداری ها و مدیریت شهری به تشریح آخرین وضعیت پروژه های سازمان در انتهای سال پرداخت. 
 
 فاطمی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه ها در آگاه سازی افکار عمومی گفت: نقش رسانه ها در گسترش مردم سالاری بر کسی پوشیده نبوده و این رسانه ها می توانند در ادبیات هر کشور مؤثر واقع گردند.
 
 وی ضمن تاکید بر اهمیت رسانه خصوصا در حوزه مدیریت شهری و اقتصادی تاکید کرد: نقش رسانه ها در گسترش مردم سالاری بر کسی پوشیده نبوده و این رسانه ها می توانند در ادبیات هر کشور مؤثر واقع گردند. 
 
فاطمی  تعامل و ارتباط با رسانه هاي جمعي را از برنامه هاي اصلي سازمان همیاری عنوان كرد و ۱افزود: گسترش اين تعاملات موجب هم افزايي بيشتر گرديده و تسريع روند حل مشكلات را به دنبال خواهد داشت. 
 
مدیرعامل سازمان تصریح کرد: هدف از این دیدارها ، ایجاد ارتباط نزدیک تر بین رسانه ها و مجموعه مدیریت شهری و نیز استفاده از ایده ها ، انتقادات و پیشنهادات جامعه رسانه ای می باشد 
 
 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فعاليت هاي سازمان در حوزه عمراني، سرمایه گذاری و بازرگانی گفت: عليرغم وجود مشكلات مالي در سال های گذشته اقدامات خوبي توسط  سازمان در در حوزه های رسمایه گذاری در سطح استان و کشور صورت گرفته است. 
 
 
فاطمی افزود: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي سال آينده چند پروژه شاخص  تعريف شده  که امیدواریم ثمره آنها در 6 ماه اول سال 1403 مشخص گردد. 
 
در ادامه این نشست  مدیرعامل سازمان با اشاره به گستردگی فعالیت های سازمان در سال جدید یادآور شد: پروژه های مختلفی در حوزه های سرمایه گذاری، عمرانی تعریف شده که یقینا با همکاری همکارانم در مجموعه سازمان همیاری شهرداری ها در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود که از حیات تا ممات شهروندان در بر خواهد گرفت.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی در این نشست بیان کرد: شاهد تحول چشمگیر در سازمان همیاری شهرداری ها در دولت سیزدهم هستیم.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها