کدخبر: ٦۰۹٦۰
۲٦ دی ۱٤۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی:

۹ کتابخانه خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شود

۹ کتابخانه خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شود
بیرجند- مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: با جذب اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی سیستم گرمایشی ۹ کتابخانه به شبکه گاز طبیعی متصل می شود.

محمود حاجی در گفت و گو با نسیم خاوران پیرامون بهبود وضعیت سیستم گرمایشی کتابخانه های خراسان جنوبی اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی سیستم گرمایشی ۹ کتابخانه در ۳ شهرستان استان استاندارد می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: کتابخانه های مد نظر برای بهبود وضعیت گرمایشی تاکنون به شبکه گاز سراسری متصل نبوده و از سوخت‌های مایع برای سیستم گرمایشی استفاده می‌کردند.

حاجی گفت: با جذب این اعتبار سیستم حرارتی این کتابخانه به گاز طبیعی متصل خواهد شد تا فرزندان کتابخوان ما در این کتابخانه ها از گرمای مناسب استفاده کنند و در آرامش به مطالعه و فعالیت‌های فرهنگی خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی برای به روز کردن منابع کتابخانه ای بحث خرید کتاب است که در این زمینه اقدامات متعددی را انجام می‌دهیم.

حاجی با بیان اینکه به زودی هشت هزار و ۲۹۱ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی افزوده خواهد شد، اظهار کرد: ارزش تقریبی این میزان کتاب ۱ میلیارد ریال است.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: این میزان کتاب شامل سه هزار و ۸۳۴ نسخه کتاب کمک درسی و چهار هزار و ۴۵۷ نسخه کتاب کودک است که امیدواریم مورد استفاده علاقه مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی قرار گیرد.

حاجی افزود: نهایت تلاش ما بر این است که عزیزان کتابخوان و اهل فرهنگ در محیطی امن به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها