کدخبر: ٦۰۹۳۹
۲۸ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱۱:۲۳
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

پتانسیل های صنایع دستی خراسان جنوبی به بازارهای ملی و بین المللی معرفی شود

پتانسیل های صنایع دستی خراسان جنوبی به بازارهای ملی و بین المللی معرفی شود
ذاکریان با بیان اینکه برای اجرای معماری جدید اقتصادی لازم است از سطح استان عبور کنیم و پتانسیل‌های موجود را به بازارهای ملی و بین‌المللی معرفی کنیم، گفت: یکی از پردرآمدترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع‌دستی است که باید بیش از پیش توسعه یابد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، در بازدید از پاویون استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، بیان کرد: «پاویون استان در این رویداد بین‌المللی متفاوت‌تر از دوره‌های قبل حضور یافته که این نقش مهمی در معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان دارد».

 

ذاکریان، با بیان اینکه همه ما می‌دانیم چه پتانسیل‌های قابل توجهی در استان وجود دارد، گفت: معرفی این ظرفیت‌ها نباید منوط به استان باشد و شرکت در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی زمینه‌ساز توسعه صنایع درآمدزای استان می‌باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی، با بیان اینکه برای اجرای معماری جدید اقتصادی لازم است از سطح استان عبور کنیم و پتانسیل‌های موجود را به بازارهای ملی و بین‌المللی معرفی کنیم، افزود: یکی از پردرآمدترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع‌دستی است که باید بیش از پیش توسعه یابد.

 

ذاکریان، با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی، اظهار داشت: در راستای رونق معیشتی صنعتگران لازم است صنایع‌دستی را به سمت رفع نیازهای روز حرکت دهیم و بیمه تولیدکنندگان باید زندگی آن‌ها را نیز پوشش دهد.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها