کدخبر: ٦۱۰۲۷
۱٦ مرداد ۱٤۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
مدیر بیمه دی در خراسان جنوبی خبر داد:

چتر حمایت بیمه دی بر سر ۳۰ هزار نفر در خراسان جنوبی

چتر حمایت بیمه دی بر سر ۳۰ هزار نفر در خراسان جنوبی
مطهریان از ارائه خدمات بیمه دی به ۳۰ هزار نفر در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: میزان خسارات پرداختی بیمه دی در سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم خاوران، الهام مطهریان امروز سه‌شنبه (۱۶ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه که با نشست مدیر عامل بیمه دی کشور با خبرنگاران بصورت ویدئو کنفرانسی در تهران  همراه بود، به تشریح عملکرد و برنامه‌های این مجموعه در خراسان جنوبی پرداخت و اظهار کرد: بیمه دی در استان پهناور خراسان جنوبی به  ۳۰ هزار بیمه شده درمان  تکمیلی خدمات ارائه می‌دهد که ۵۰ درصد این بیمه‌شدگان از جامعه شاهد و ایثارگران هستند.

 

فعالیت ۲۰ نمایندگی بیمه دی در خراسان جنوبی

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ نمایندگی بیمه دی در خراسان جنوبی، افزود:  عمده قراردادهای بیمه دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه آزاد، قرارگاه خاتم و وزارت نیرو است که در سال جاری قرارداد با صداوسیما هم به خدمات بیمه دی اضافه شده است.

 

مدیر بیمه دی در خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر قراردادهای ملی بصورت استانی هم با بیش از ۳۰ مجموعه دولتی و غیردولتی  مثل جهاد کشاورزی، دانشگاه بیرجند، آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب، سازمان دامپزشکی، منطقه ویژه اقتصادی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، ورزش وجوانان، بهزیستی و بخشی از کارخانه کویر تایر و... قرارداد همکاری داریم.

 

مطهریان بیان کرد: خدمات بیمه دی مشتمل بر حوزه های مختلف از جمله درمان، خودرو، حوادث است و در حال حاضر ۱۵ کارمند و ارزیاب در مرکز استان مستقرند و ۱۱ میز خدمت هم جهت ارائه خدمات به مردم فعال می‌باشند.

 

وی میزان خسارات پرداختی بیمه دی در سال گذشته را بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و با ابراز خرسندی افزود: در حال حاضر بیمه دی جزو شرکت های بیمه‌ای است که بالاترین سطح توانگری یعنی سطح یک را در صنعت بیمه برخوردار است.

 

پرداخت خسارت بیمه شده در کمتر از ۷۲ ساعت

مدیر بیمه دی در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بیمه دی خود را ملزم می داند که باکیفیت‌ترین خدمات را به بیمه شده ارائه دهد، خاطر نشان کرد: بیمه دی خسارات بیمه شده را در کمتر از ۷۲ ساعت پرداخت می‌کند.

 

مطهریان با بیان اینکه بیمه دی با ۱۹۲ مرکز درمانی در خراسان جنوبی قرارداد دارد، تصریح کرد: تمام بیمه‌شدگان بیمه دی می‌توانند از خدمات این مراکز بدون معرفی‌نامه بهره‌مند شوند.

 

وی به پرداخت هزینه‌های مراکز درمانی اشاره کرد و ادامه داد: در بیمه دی توانستیم هزینه این مراکز را در کمتر از سه ماه  و خسارات مستقیم را بعد از تکمیل مدارک و پرونده در  کمتر از ۱۰ روز پرداخت کنیم.

 

مطهریان به اهداف بلندمدت شرکت بیمه دی اشاره کرد و افزود: شبکه فروش مورد تاکید مدیرکل بیمه دی کشور هم می‌باشد که در این راستا با ارائه خدمات ویژه به شبکه فروش توانستیم نقش موثری در توانمندی و گسترش آن بخصوص در خراسان جنوبی داشته باشیم.

 

بیمه زندگی بهادار خدمتی نو از بیمه دی

مدیر بیمه دی در خراسان جنوبی در ادامه بیمه زندگی با قابلیت اتصال به اوراق بهادار را یکی از خدمات ویژه بیمه ی برشمرد و گفت: از این نوع بیمه با عنوان بیمه زندگی بهادار یاد می‌شود.

 

وی با اشاره به خدمات پس از فروش بیمه دی یادآور شد: در رویکرد چهارشنبه‌های پاسخگویی و ارتباط مستقیم با شخص مدیرعامل و هم چنین ارتباط با مدیران استانی از طریق شماره ۱۶۷۱ توانسته‌ایم با بیمه‌شدگان ارتباط مستقیم برقرار کنیم.

 

مطهریان به  سفرهای شهرستانی و دیدار با بیمه‌شدگان خاص دارای بیماری صعب العلاج اشاره کرد و افزود: عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها هم به صورت دوره‌ای توسط همکاران بیمه دی انجام می‌شود.


وی در پایان هم از شفافیت، دلبستگی سازمانی حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به عنوان اهداف و رویکردهای اصلی بیمه دی سخن گفت و تلاش برای رسیدن به اهداف شرکت در سطح استانی و ملی را مطرح کرد.

 

کاهش ۱۰ واحدی ضریب خسارت بیمه دی

طاهر موهبتی- مدیرعامل بیمه دی نیز در این نشست ویدئو کنفرانسی با بیان اینکه فروش در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۳ درصد رشد داشته است، گفت: ضریب خسارت در ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ بدون کاهش خدمات و حفظ مشتری، ۱۰ واحد کاهش یافته است‌.


وی در ادامه عدم وابستگی و معیشت را مهم‌ترین رکن استقلال خبرنگار دانست و افزود: عرصه خبری نیازمند مراقبت‌های اعم از ریسک‌پذیری و خطرپذیری است.

 

مدیرعامل بیمه دی از تدوین برنامه عملیاتی طی سال گذشته در مجموعه بیمه دی خبر داد و گفت: بنابراین کاهش سهم قرارداد ایثارگران، تحول دیجیتال، تقویت شبکه فروش، افزایش مهارت نیروی انسانی و تکریم ارباب رجوع مورد توجه این مجموعه قرار دارد.