کدخبر: ٦۰۹۹۹
۰٦ تیر ۱٤۰۳ ساعت ۱۰:۵۳

۲۴۰ پرس غذای گرم در بیرجند توزیع شد

۲۴۰ پرس غذای گرم در بیرجند توزیع شد
به همت بانک قرض الحسنه مهر ایران ۲۴۰ پرس غذای گرم بین مددجویان بهزیستی و ایتام جامعه هدف استان خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، فرهمند راد در جمع خبرنگاران بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران عید سعید غدیر خم را بهانه ای برای نشاندن لبخند بر لب محرومان و نیازمندان می داند.

 

وی در ادامه گفت: به مناسبت عید غدیر تعداد ۲۴۰ پرس غذای گرم در سه مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) و مراکز توانبخشی مهدیس و شهریار استان خراسان جنوبی به همت بانک قرض الحسنه مهر ایران توزیع شد.

 

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی ادامه داد: همان‌طور که تمامی اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی(ع) همواره دغدغه فقرا و نیازمندان را داشته اند و بر گره گشایی از کار آنان تاکید می‌کردند ما نیز به عنوان محبان و شیعیان آن حضرت(ع) باید در این مسیر قدم برداریم و چه زیبا که این خدمت به محرومان در شب عید غدیر و به نام و یاد امیر مومنان (ع) باشد.

 

عرب زاده -مدیر عامل توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند- نیز ضمن تشکر از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از پرسنل و مددجویان این مرکز بیان داشت: مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) با حمایت های همیشگی خیرین و تلاش های شبانه روزی پرسنل خود توانسته است ۴۰۰ معلول و نیازمند خود را تحت سرپرستی قرار دهد.

 

وی در ادامه گفت: بچه های این موسسه فرشتگان خدا بر روی زمین هستند و هرقدم افراد در راستای خوشحالی این فرشتگان زمینی اجری دنیوی و اخروی در برخواهد داشت.

 

به همین مناسبت نیز بازدیدی از مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) توسط کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان جنوبی به عمل آمد.