کدخبر: ٦۱۱۷۵
۲٦ اسفند ۱٤۰۳ ساعت ۱۳:٤۱
مدیرعامل شرکت «نماتا» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران: 

شبکه سازی و فروش صنایع دستی چالش مهم در کشور است

شبکه سازی و فروش صنایع دستی چالش مهم در کشور است
جعفری گفت: شبکه سازی و فروش محصولات مهمترین چالش همه تولید کنندگان صنایع دستی در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، الهام‌السادات جعفری، مدیرعامل شرکت نماتا به پلتفرم این مجموعه اشاره کرد و شبکه سازی، استانداردسازی، ارزش گذاری کنترل کیفی و شناسنامه‌دار کردن محصولات را از  ویژگی‌های این پلتفرم برشمرد.
وی افزود: پلتفرم نماتا با هدف توسعه روستایی کار خود را آغاز کرده است چرا که صنایع دستی در دل روستاها تولید می‌شود و با فروش و خروج محصولات روستایی به داخل و خارج کشور، عواید آن به روستا برمی‌گردد.
مدیرعامل شرکت نماتا یادآور شد: این پلتفرم مختص خراسان جنوبی نیست و همه روستاها و شهرهای کشور را پوشش می‌دهد.
جعفری با بیان اینکه این پلتفرم از پنجم خرداد ماه ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرده است افزود: در رویداد طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در انتهای آذر امسال برگزار شد، این پلتفرم فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. 
وی گریزی به نمایشگاه پیشگامان پیشرفت با حضور مقام معظم رهبری زد و گفت: پلتفرم نماتا به دلیل کار با هدف توسعه روستایی به عنوان یکی از استارتاپ‌های برتر در این نمایشگاه مورد استقبال رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.
به گفته وی سرمایه واقعی جوانان هستند که می‌توانند این سبک کارها را پیش ببرند در حال حاضر بحث خرید فروش مطرح است و زنجیره اصلی که به روستا برمی‌گردد مغفول واقع شده است.

 

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها