کدخبر: ٦۰۹۵٤
۲۰ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۰۸:۰۷
از امروز؛

پیش فروش بلیت نوروزی در خراسان جنوبی آغاز شد

پیش فروش بلیت نوروزی در خراسان جنوبی آغاز شد
سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، از آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از ۲۰ اسفند سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران، علی اکبر مزیدی، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: فروش بلیت‌ های نوروزی اتوبوس از ۲۰ اسفند به صورت توأمان (اینترنتی و حضوری) در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه های عمومی و اختصاصی مسافر استان آغاز می‌شود.

 

وی با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز ، یادآور شد: در حال حاضر ۸۰۱ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۲۰۹ دستگاه مینی‌بوس و ۳۰۶ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

 

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: بیش از یک‌هزار و ۴۴۴ راننده در ۴۷ شرکت، موسسه و شرکت حمل ‌و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

 

مزیدی یادآور شد: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافرین از جمله راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافرین در بستر سامانه های فروش بلیت اینترنتی به آدرس www.payaneha.ir و www.payaneha.com ، استفاده از Qr-code بر روی تمامی بلیت های صادره درج شده است.

 

وی یادآور شد: سامانه، تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات)، پیشنهادات و شکایات مسافرین است.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها