کدخبر: ٦۰۹۵۰
۱۷ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
از ۲۵ اسفند ماه 1402 با هدف ارتقاء ایمنی تردد مسافرین؛ 

طرح نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی آغاز می‌شود 

طرح نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی آغاز می‌شود 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای طرح نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ماه خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- محمد فدوی ، معاون راهداری این اداره کل با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از ۲۵ اسفند ماه 1402 آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰3 ادامه دارد گفت: طرح راهداری نوروزی برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می شود. 


وی افزود: در قالب این طرح روزانه 38  اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و 250 نیرو ، 230 دستگاه خودرو و 33 باب راهدارخانه در این طرح فعالیت خواهند کرد. 


فدوی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد، تصریح کرد: در همین راستا از اول اسفند ماه نسبت به آماده سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده ای اقدام شده است. 


وی به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای اشاره کرد و گفت:در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد شده است. 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام نوروز 1403 یادآور شد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی به مسافرانی که از محورهای مواصلاتی استان تردد می کنند را دارند. 


وی یادآور شد: سامانه 141 راهداری هم به صورت 24 ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است و همکاران ما در مرکز مدیریت راه ها به صورت تلفنی پاسخگوی کاربران جاده ای هستند.

 

 

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها