کدخبر: ٦۰۹٤۸
۱۱ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱٦:۱۳
رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی اعلام کرد:

استقرار عوامل اجرایی انتخابات خراسان جنوبی در تمام مناطق

استقرار عوامل اجرایی انتخابات خراسان جنوبی در تمام مناطق
رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر استقرار عوامل اجرایی انتخابات به رغم برودت هوا و مسدود بودن برخی مسیرها در تمامی شعب اخذ رای، گفت: انتخابات با آرامش و با استقبال خوب مردم در تمامی شعب اخذ رای در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران و به نقل از خبرگزاری شبستان حجت الاسلام مهدی یعقوبی- رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی- به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: روند برگزاری و برنامه ریزی و اجرای امور انتخابات از بیش از یکسال قبل آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی استقبال و حضور خوبی در شعب اخذ رای داشته اند، افزود: در سراسر کشور بیش از ۲۳۰ هزار ناظر مردمی بحث نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند تا کوچکترین شائبه ای پیش نیاید.

 

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه عنوان کرد: در خراسان جنوبی نیز قریب به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ناظر مردمی در سطوح مختلف اعم از ناظر، ناظر مسئول، سرناظر و .... بر امر انتخابات نظارت دارند.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انتخابات در دوره های مختلف نظام در صحت و سلامت برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره شورای نگهبان مردم را برای نظارت بر انتخابات به یاری طلبیده است.

 

وی در ادامه گفت: سامانه مردم ناظر جهت گزارشات مردمی مبنی بر هر نوع تخلف راه اندازی شده است و هر نوع مشکل و تخلفی در حوزه انتخابات را می توانند اعلام کنند و در این زمینه اقدامات فوری صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: با توجه به نامساعد بودن هوا و برخی از راه ها احساس می کردیم مشکلاتی به وجود بیاید اما به لطف خدا شب گذشته عوامل اجرایی در این مناطق حضور یافتند و اکنون در حال رای گیری هستند.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی در پایان گفت: شورای نگهبان بر مدار قانون و با رعایت اصل بی طرفی در امر مقدسی که بر عهده دارد انجام وظیفه می کند.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها