کدخبر: ٦۰۹٤۵
۰۹ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱۸:۵٤

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی 

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، به منظور نظارت بر آخرین وضعیت جوی محورها، بررسی روند عملیات راهداری زمستانی و ارزیابی آمادگی و تجهیزات راهداری، از مرکز مدیریت راه های استان بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- در این بازدید، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گزارشی از وضعیت راه ها در پی بارندگی های اخیر و همچنین روند اجرا عملیات راهداری در سطح محورها توسط راهداران و تجهیزات و ماشین آلات راهداری ارائه کرد. 


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی راهداران استان در بازگشایی محورها و خدمات رسانی به مردم، بر لزوم آمادگی کامل راهداری و تجهیز راهدارخانه ها دربارش های احتمالی آینده و همچنین ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای تاکید کرد. 


عباس زاده همچنین خواستار افزایش گشت های راهداری و نظارت بر وضعیت محورها، به‌ویژه در مناطق کوهستانی و برف گیر شد. 


عباس زاده در این بازدید گفت: راهداران استان با تلاش شبانه روزی خود در شرایط سخت و طاقت فرسای زمستان، در حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان هموطنان نقش آفرینی می کنند. 


وی همچنین از مردم استان خواست تا با توجه به شرایط جوی و لغزندگی جاده ها، در ترددهای خود احتیاط لازم را داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. 


در این بازدید، معاون استاندار از بخش های مختلف مرکز مدیریت راه های استان، سامانه های هوشمند حمل و نقل و همچنین راهدارخانه مرکزی بازدید و از نزدیک با روند فعالیت راهداران آشنا شد. 


گفتنی است، هم اکنون تردد در تمام محورهای استان خراسان جنوبی جریان دارد.

 

 

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها