کدخبر: ٦۰۹۱۷
۱۰ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱۵:۱٦
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان جنوبی اعلام کرد:

جشن بلندای همت؛ خودکفایی بیش از 2 هزار مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی

جشن بلندای همت؛ خودکفایی بیش از 2 هزار مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی
عرب از خودکفایی ۲ هزارو ۱۳۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در ۱۱ بهمن ماه با برگزاری جشن بلندای همت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- محمدعرب در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در جشن بلندای همت از ادارات، ارگان ها و کارخانجاتی که در این زمینه یاریگر امداد بودند نیز تقدیر می شود.


وی از ایجاد سه هزارو ۲۰۱ فرصت شغلی از ابتدای امسال خبر داد و گفت: این تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در دهه فجر امسال افتتاح می شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: از ابتدای امسال ۳۵۳ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان پرداخت شده و بیش از هزار نفر از مددجویان آموزشهای مهارتی و... را فرا گرفتند.


وی یادآور شد: در ایام الله دهه فجر امسال  واگذاری ۸ دستگاه تراکتور کشاورزی ، بهره برداری از ۱۳۰ نیروگاه خورشیدی، اهدای ۷ دستگاه خودرو کار به مددجویان و... در دستورکار قرار دارد.


وی تهیه مسکن را از دغدغه های امداد دانست و گفت: از ابتدای امسال ۵۸۱ واحد برای مددجویان در دستورکار قرار گرفت که تاکنون ۱۸۹ واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده و ۳۹۲ واحد بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: واحد‌های مسکونی در حال ساخت تا پایان سال یا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به پایان برسد.


عرب  از دیگر اقدامات از ابتدای امسال به اجرای ۲۱۱ مورد تعمیرات مسکن، احداث ۲۳۹ مورد سرویس بهداشتی و حمام، گازکشی ۶۷۷ منزل مددجویان و...اشاره کرد.


وی تاکید کرد: با هدف تحکیم بنیان خانواده ۵۷۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان  به نوعروسان مددجو اهدا شده است و در دهه فجر امسال هم ۱۲۶ سری جهزیه  به نوعروسان اهدا می شود.


به گفته وی ۵ قلم کالای تولید داخل شامل یخچال ، گاز، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی به نوعروسان اهدا می شود.

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها