کدخبر: ٦۰۹٤۱
۲٦ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۰٦:۲۹

بازدید تیم فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی از پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه گردشگری

بازدید تیم فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی از پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه گردشگری
تیم فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی از پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم خاوران- مدیر انجمن گردشگری پایدار خراسان جنوبی، در خصوص بازدید مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از پاویون استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، گفت: «مقدمات این دیدار در راستای دیده شدن استان از چند هفته گذشته انجام شده است».

احمد کاشانی، با بیان اینکه این مرکز اطلاع‌رسانی یک تیم تخصصی از تولیدکنندگان محتوا و فعالان فضای مجازی در کشور هستند، افزود: «نمایندگان رسانه‌ای دیگر استان‌ها نیز با این تیم همکاری داشته و بنده نیز به عنوان نماینده استان حضور دارم».

کاشانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ۷۲۴پرس ادامه داد: «یکی از اقدامات خوب و تأثیرگذار انجام شده توسط این تیم تهیه کلیپ فراخوان و دعوت از صنعتگران، گردشگران و عموم مردم برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه بود که بازخورد خیلی خوبی به همراه داشت».

فعال حوزه گردشگری خراسان جنوبی، اظهار داشت: «در جریان بازدید این تیم از پاویون استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از آن‌ها دعوت کرد تا به خراسان جنوبی سفر کرده و در جهت معرفی ظرفیت‌های استان کار تولید محتوا انجام دهند».

آخرین مطالب

پربیننده ترین ها